Thaise stoelmassage                                                                                                                                                             Olena in de Noabershop

Werk is zo belangrijk als je een nieuw leven begint in een nieuw land. Je leert de Nederlandse taal spreken, je voelt je weer nuttig en je hebt wat te doen om door de dagelijkse sleur te komen. Wij leerden Natallia en Olga ( uit Rusland )  kennen als vrijwilligers bij de Noabershop.  Zo ook Olena uit Oekraine.  Het zijn gedreven vrouwen  die graag wat willen doen, en wat willen betekenen voor de Noabershop.

Lien is op het idee gekomen om Natallia en Olga de traditionele Thaise massage te leren. Olena doet mee met de buikdanslessen en voelt zich prima daarin.

De dames Natallia en Olga hebben in de zomerperiode van 2020 de 5 daagse Thaise massagecursus niveau 1 gevolgd, en daarna de Thaise gezichtsmassage en de Thaise stoelmassage. Ook zijn ze getraind in de Molukse massage URUT ISIWA.

Massageteam Noabershop heeft een tijdje stilgestaan.

Maar met de komst van de 2 dames gaan we het  weer opnieuw opstarten.

U kunt m.i. v. 2 december 2020 u laten masseren, eerst onder toeziend oog van Lien.

( Zie de flyer links )

Locatie: Thai Massage Holland ( 1e verdieping , Noabershop )

www.noabershopassen.com

Maak nu alvast uw afspraak.

www.thaimassageholland.com

Een gedeelte van de opbrengst gaat naar Stichting Educatie Massage

We hopen u gauw te verwelkomen:

Massageteam Noabershop.